MY NAME IS ÀLVARO CÀNOVAS, I’M A 22yo DESIGNER FROM BARCELONA. CURRENTLY FOCUSED ON EXPLORING GRAPHIC DESIGN FROM A CRITICAL AND SPECULATIVE WINDING. 2019 GRADUATE AT EINA. 

Mark



    ALVARO CANOVAS 
ABOUT
EMAIL   
Mark

01            OUT OF MEMORY           

Out of memory és un projecte crític/discursiu realitzat amb l’objectiu de posar en qüestió la relació objecte-usuari a través de l’externalització del record. Una mirada crítica de les nostres capacitats i dels pilars alternatius als que ens entreguem amb l'esperança de solucionar els nostres defectes com a humans




02            METAMORPHICTION 

Projecte personal sobre la conceptualització i producció de “merchandising” per un grup de música ficcional anomenat FauxQueue (la paraula amb més lletres mudes del vocabulari anglès; referència al meu desconeixement total del món de la producció musical). Un projecte enfocat en l’experimentació i impulsat per l’enveja.




03            CHILLIDA 

Poster gràfic dissenyat a partir del text “Eduardo Chillida, el escultor de la Real Sociedad” de Javier Ancín Salinas.
Una interpretació personal crítica al fanatisme i en favor de la cursileria.




04            ANEXO MAGAZINE 

Anexo is a college editorial design project that seeks to experiment with the composition and structure of graphic elements to highlight the theme of the publication.




05            AFFORDANCE 

“The set of stimuli by means of which an object provides an agent the oportunity to perform an action.”
Affordance és una obra que busca qüestionar la concepció del que s'entén per llibre. Sobre el que és i el que el conforma. Entendre’l com una narració, més enllà de la que porta escrita, que va desenvolupant-se a mesura que el lector va establint una relació més estreta amb l'objecte; que a priori ha deixat de tenir sentit.
Com el llibre pot parlar de si mateix quan no hi ha una relat establert, i com es pot invertir la identitat de l'objecte perquè la narració es converteixi en el propi llibre, buidar el llibre de contingut perquè el continent prengui el protagonisme narratiu.
El llibre es converteix en l'objecte "perfecte", en l'objecte imprescindible. Es crea una relació de dependència entre l'objecte i l'usuari, que ja no podrà deixar de trobar-li nous usos, per tant, narracions infinites.


(EN) Affordance, about the book, is a college project thats aims to question the conception of what is meant by book. A book that speaks of the book as such, not through the written narrative, but through the object itself, its uses and its physical functions that we found as we use it in our daily basis.




06            HET LAM GODS 

Het Lam Gods as Belgian heritage and iconic image at the same time. The book features a double-reading collection; from the general to the particular, and vice versa, from the icon to the original. The only thing the polyptych shares with all its reproductions and souvenirs is the exhibition value. The more widespread, the better. Reprinting the 334 images responds to perpetuate this will.



07            REDEFINING CHRISTIANITY 

Redefining Christianity is an experience carried out in a small hermitage in order to reflect on the relationship of the believer with God and ecclesiastical rituals. We built an interactive experience that guided the devotee to the origin of light, God. The use of technology to carry out the experience is a metaphor for how new religious experiences are born from new technologies and social media.



08            IMAGERY ARCHIVE

Computer-generated imagery made for fun. With no purpose other than experimentation.



09            WEBSITES

Collection of comissioned websites I’ve done until now. In no particular order.   



10            OTHER WORK

Small projects. Editorial, Branding, Art Direction, Typography, Photography.